close

 

如題,其實我都唔知自己有無責任?

 

講下背景先:我已經成四十幾歲人,皮膚情況真係由細到大到差,中學差到而家都無咩改善,以前就係萬年暗瘡,爆瘡爆到爛面,而家成面粒突洞!真係慘過馬明!其實真係好似又無人知馬明喺邊度搞好塊面架喎,因為佢之前好似唔係呢間MSC既代言人?

 

anyway,無論如何我都落左MSC搭,老老實實成面粒突洞既男人之中,最出名個個應該都係馬明啦?邊個唔想好似馬明咁修復得咁好先係咪?而且佢紅既時候都唔後生,皮膚都已經無咁好修復力同膠原蛋白,MSC可以修復到呢個地步都算係咁!

 

我暗瘡算係好嚴重個隻,兩邊臉全部都係深深淺淺粒突洞,講唔出口其實好鐘意要戴口罩呢兩年幾,因為我終於覺得自己似返個正常人......成日比人話咩男人老狗無所謂,唔係呀,有所謂架!鬼叫呢個世界淨係睇樣咩!

 

總之,我的起心肝去MSC想去粒突洞,MSC好似療程選擇本身都唔多,去到之後都好好招呼、好nice,感覺真係好專業,而且因為講到明MSC係男士塑型煥膚中心所以都唔會老尷,我上到去好似都見到有其他客等緊......

 

循例啦,MSC都要檢查下皮膚狀態同睇睇塊面既,咁見到我成面粒突洞就知我係上黎搞粒突洞,另外其實我個鼻樑位、兩邊「權」骨位都有啲一撻撻既色素沉澱,我真係唔知究竟係色斑定係瘡印既色素沉澱......佢地話唔洗驚,因為鉺激光本身都可以打斑架,做完之後包無斑、無痘印,塊面會變得又白又滑喎。

 

最後決定左做個MSC專去粒突洞既激光療程,好似話用體驗價試做一次先定點,都岩呀,試左一次先睇下岩唔岩我先......

 

雖然個 FOTONA 鉺激光打落去係吉吉地,但無咩大感覺既,都可以接受......打完之後塊面好熱,但都有即時紓緩降溫返,最後搽埋少少野就可以走,真係好快好方便,我一做完已經有啲想買個Plan,不過都係要睇定啲先......

 

……好彩個陣我無買咋!

 

我返左去頭兩、三日,哇真係成塊面光左好多、亮左好多,雖然仲未睇到粒突洞有咩大改善,但覺得自己搵岩左方向所以都好開心,啲黑黑紫紫既印一無左之後,皮膚睇落真係好好多......但都只係維持左三日度,之後我就「反黑」,仲反黑得好嚴重,塊面污糟曬!睇落去成塊面勁污糟!勁樣衰!

 

本身有印既地方更加深色,而且邊緣無以前咁模糊,都幾明顯架,而本身無印既地方都出埋斑......成件事真係嚇死我!我立即影相打去比MSC問,佢地話即刻處理同比專業人士睇下,之後覆返我喎應該我本身有荷爾蒙斑,做激光既時候將底層潛藏既黑色素扯左上黎呀......佢地話呢個情況都有喺MSC其他客人身上發生架,叫我做果酸可以快啲改善。

 

其實我上網做左功課之後都覺得應該係咁,但見過鬼我都怕黑,所以就婉拒左佢地既好意,決定另謀出路,唔係我唔信MSC佢地定點(佢地仲緊張過我啦!佢地都唔想我壞左佢地MSC聲譽!),但真心覺得可能個度同我氣場不合(?),所以先會咁黑,我都係轉下場好啲.....

 

Perfect Men 一日洗版N次個暗瘡分手療程

 

Perfect Men呢個真係洗版洗到你根本搵唔到其他男士暗瘡療程,我睇左好耐佢地咩叫醫學研發精華?咩叫真空磨皮?點解可以改善埋粒突洞?

 

因為唔敢再掂任何有光既野,激光、彩光個啲,真係見過鬼都怕黑!因為真係好想快啲搞走啲色素(荷爾蒙斑?痘印?),我上網睇呢個其實就係Aqua peel,用個支咩醫研精華其實就係果酸水,ok喎,因為呢間野就專搞暗瘡同粒突洞既,同埋聽MSC個邊話我要用果酸呀嘛......

 

因為Perfect Men個暗瘡分手療程其實有免費試做,唔係體驗價而係免費試做,所以我都想直接上去聽左佢地意見先,睇下佢地班專業人士點講都好呀嘛!咁其實預約都好方便,只不過1分鐘既事。個日去到之後都見到有好多男人喺度等入房,大家都戴曬口罩,所以其實唔係好知佢地咩料......係做面定係做Body……

 

去完櫃檯講完之後就好快有顧問黎執我,然後帶我去面談同做皮膚檢測,我講左MSC單野比佢地聽,佢地都認同應該係激光令荷爾蒙斑或者皮膚底層既黑色素扯左出黎,都建議我做果酸......話做暗瘡分手療程可以慢慢令新陳代謝加快、「鏟走」最外面個層同埋改善下粒突洞(不過佢地都好直白講,主打係去痘印、防暗瘡去暗瘡,粒突洞要用入侵性療程搞架,好似皮秒激光同Co2、仲有射頻微針或者注射透明質酸)不過因為而家我啲斑仲勁過咩,所以決定搞左呢樣先......

 

於是就去試做,全部都好舒服,唔痛既,仲有真空機頭啜啜下,感覺好似黑頭白頭同污槽野都會被吸曬出去,成塊面濕濕地咁囉......其實都好快做完全塊面就走得。做完之後真係覺得塊面乾爽左好多,睇落去又白、摸落去又滑,總之覺得十分乾淨啦......而且都應該有啲控油效果,因為塊面乾爽既情況都last左兩日度.....連同事都話我塊面乾淨左好多,但等陣先,見過鬼都怕黑,真係好驚塊面好左幾日之後又出咩事!

 

但做完個次免費試做既Perfect Men暗瘡分手療程之後,我覺得啲色素定色斑都淡左好多......而且亦都無任何反撲,同親友傾左佢地都覺得ok啦,平平地一個月上去做一次,當深層清潔、補濕或者去斑都好呀,仲可以慢慢褪走色斑同令粒突洞無咁礙眼,因為微分子果酸可以刺激膠原蛋白增生呀,所以可以令皮膚變厚,令粒突洞變平啲囉.....

 

總之,呢件事我都唔知自己有無責任?無所謂啦!寫出黎都係為左warn下大家,總之如果你懷疑自己有荷爾蒙斑,唔好膽粗粗就直接去打激光先,因為有啲人打激光可以清斑、有啲人就會好似我咁,反而扯到皮膚底層既黑色素出黎,搞到色斑更加明顯呀......

 

希望各位暗瘡友都引為戒,因為人到中年可能又成面粒突洞、又有荷爾蒙斑,兩樣野混合令你好似花面貓咁!我而家都一步又一步,慢慢又慢慢咁恢復返,希望快啲可以變返乾淨啲,共勉之!

 

Perfect Men 暗瘡分手療程

 

5c35679054d3cb07.jfif

arrow
arrow

    alanwu84 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()